Kateřina Ondřejková: Specifika producentské dramaturgie – lucernatv.cz
Přeskočit na obsah
  • kultura
  • věda
  • společnost
  • kultura
  • věda
  • společnost

Kateřina Ondřejková: Specifika producentské dramaturgie

Štítky:přednáškaProměny dramaturgie

Záznam vystoupení na konferenci Proměny dramaturgie na Filozoficko-přírodovědecké fakultě Slezské univerzity v Opavě.

Související příspěvky

  • Viola Ježková, Brit Jensen – Specifika dramaturgie rozhlasových dokumentů
    Viola Ježková, Brit Jensen – Specifika dramaturgie rozhlasových…
  • Irena Kocí – Proměny vyprávěcích struktur audiovizuálních děl – současné trendy a tendence
    Irena Kocí – Proměny vyprávěcích struktur audiovizuálních děl –…
  • Jan Gogola st. – Praktická filmová dramaturgie v dnešní době
    Jan Gogola st. – Praktická filmová dramaturgie v dnešní době
  • Lubomír Konečný – Producentská dramaturgie: případová studie geneze snímku V. Marhoula Nabarvené ptáče
    Lubomír Konečný – Producentská dramaturgie: případová studie…
  • Marek Hlavica – Strategie dramaturgie
    Marek Hlavica – Strategie dramaturgie
  • Kamila Zlatušková – Dramaturgie veřejné služby v éře reality TV – sociální rezonance jako klíč při volbě a realizaci formátu
    Kamila Zlatušková – Dramaturgie veřejné služby v éře reality TV…
  • Tomáš Polenský – Hranice příběhu a dramaturgie filmů s nízkým nebo nulovým stupněm narace
    Tomáš Polenský – Hranice příběhu a dramaturgie filmů s nízkým…
  • Martin Novosad – Nekonkurenceschopný český film v mezinárodním prostředí a nevýrazná dramaturgie jako jedna z jeho příčin
    Martin Novosad – Nekonkurenceschopný český film v mezinárodním…
  • Jan Gogola ml. – Dramaturgie je Opava aneb Dílo jako setkání
    Jan Gogola ml. – Dramaturgie je Opava aneb Dílo jako setkání
  • Pavla Bergmannová: Dramaturgie zvukové složky ve filmech M. Formana
    Pavla Bergmannová: Dramaturgie zvukové složky ve filmech M. Formana
  • Andrea Hanáčková: Jak se (re)definuje veřejný zájem v rozhlase. Příkladová studie: Matematika zločinu
    Andrea Hanáčková: Jak se (re)definuje veřejný zájem v rozhlase.…
  • Ľudovít Labík – Záverečné metafóry vo filmovom príbehu
    Ľudovít Labík – Záverečné metafóry vo filmovom príbehu
  • o nás
  • kontakty

LucernaTV je podpořena dotací Ministerstva kultury České republiky

Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby,
Filozoficko-přírodovědecká fakulta Slezské univerzity v Opavě
Hauerova 4, Opava